nya måndag nya tag!



just så ska det gå till ellan da superbloggare e back in buisness!

last night va jag på tjejmiddag hos frida kajsas kompis. mycket trevligt o god mat, helt seriöst kött i ugnen o ris! såå många nivåer över mig men bra jobbat flickor. alltid kul o träffa nytt folk :) efter mycket snack o mys så kila vi till ramlösa på fest, kanske ingen höjdare men det funka. kul kväll iaf, tack alla! när jag kom hem så kila jag in på datan o kila inte o la mig förrens 4 typ , kl 6 ringer gabbe o leker rolig o väcker mig..sen somna jag inte om mer! illa! så jag e pissetrött o innan hade vi kalas för mamma o man fick va lite social men asså jäklar jag va en zombie. aja, efter kalaset kom ¨blondie hit för o bli blondare så jag gjorde en insats o nu e ingen utväxt längre synlig. mohaha. aa, jag e skit trött så ska kila o sova strax imorron börjar jag 8.50 o måste ta buss då jag e hos mamma denna vecka, depp!

just det min kamera e förtillfället på villovägar, bölar om den inte får för sig o vandra på plats igen snart!

pang i bygget!


                                                                                                       /ella♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback