ny dag, ny ansträngning!


sådär ja nu e det tisdag o sofies mode kommer o jag kände verkligen för o blogga, helgalet. jag blev nog lite fast (igen) efter mitt inlägg igår, så vem vet jag kanske blir duktig o uppdaterar ofta nu ? aja, det ser vi. idag ska jag o min lilla mamma åka till ikea o bolagret o lite sånt mys för o kolla på lite nya saker till miitt rum, jag har nämligen kommit på att jag ska ha limegrön istället. så då måste jag ju ha lite nya saker kuddar o sånt gull ni vet.
när vi e klara ska vi kila o fic´ska upp mormor o sen ska vi åka o fika nånstans, mööösigt (:

igår va jag förresten först på väla o shoppa så jag tänkte visa mina inköp sen! yeah! igår kväll va jag med karro, malin o sebbe, o det va såå kul o träffa malin i och med att det va 100år sen sist ;O inte okej, tror inte karro o sebbe hade sån kul men aja. det pisseregna ute om jag o malin satt kvar ute i regnat medan mupparna gick in under taket. det blev blötare o blötare med det sket vi i. haahah, sen sprang vi runt o yra i regnet på ättekulla o sen inom mig en snabbis, men sen kila malin för hon va ju genom blöt ! xD puss på dig!♥


du e söt!♥


/ella♥

Kommentarer
Malin säger:

hahahah, jag pallar inte dig

<3

2009-08-04 | 11:25:57
Bloggadress: http://heediin.blogg.se/
ellan säger:

vet du älskar mig! ;) <3

2009-08-04 | 20:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback