nä, nu jävlar !

 
ja, nu jävlar gör vi ett långt jävla inlägg med lite allt möjligt :D lixom såååå coolt!

låt oss börja med stockholm fett jävla najs va det ju såklart :D o moa e bäst o jag älskar henne ! men låt oss kötta, vio kilade till stockholm kl 6 på morronen med tåget, helt ärligt så gick de 5timmarna ganska snabbt :D hihi, sen kom vi då fram o kila till hotellet som va en båt (?!) äsch, najs ju! menmen sen va det shopping som gällde o hell yeah vi shoppade! men aja jag pallar inte förklara allt så noga så när vi va där va vi på en as ball resturang men med tyvärr väldigt äcklig mat enligt mig, men alla andra gilla den. Sen va vi på nån båttur till nån liten ö vaxholm, mys! sen va vi på nåt sånt aquarie o sen grönalund som va en stor besvikelse ;O JAG FICK NÄMLIGEN ALDRIG SE GYNNING, MIN FAVORIT! ;O för dom hade just den gången jag va här så va inte gynning där utan måns, ååh! men ja, jag överlevde ju efter en hel del tjurande. sen så va det ju lite mera shopping såklart! äsch nu kommer bílderna så ni slipper mitt babbel ett tag ;)


jag tycker vi ser ganska glada o pigga ut för o va så tidigt!


här bodde vi då asså :D


på vaxholm, som sagt vi va där med moa o hennes familj alltså bara min lilla mamma som fattas på kortet..


jag o min sötapöta lilla apbror!


HAHAHAHAHHHA!


på väg till cooleresturangen ;)


mossan sken upp!


måste erkänna att jag e väldigt söt när jag äter revben, synd att dom va äckliga..


inne på aquariet o ja jag e lite stolt över denna söta bilden på en liten räka! hihi.


jaja, vi e coola vi vet..


denna bilden e sååå klockren! älskar dig snygging (?) pöööss!

ja, den får oxå avsluta min stockholmsresa! men det e sweetnajs! ;) HAHA!





nu kilar vi vidare tycker jag, till blekinge! höhöhö, o nä jag blev inte blekare av o va där hahahahhaha.

anyway, vi va o hälsa på min moster o morbror i deras sommarstuga med mina kusiner ganska mys faktiskt :D vi hade as kalas tur med vädret o kunde stekta både lördag o söndag (; aldrig fel! helgtrippen till blekinge var inte bara trevlig utan även min mardröm, jag fick nämligen en färsting! ;O;O;O;O plus att jag blev jagad av KOR, skrämd av SPINDLAR o biten på av en MYGGA! men ja, jag har ju överlevt, o överlag va det ganska mysigt :D så köttar på med bilder !


HAHAHAHAHAH, "kolla trippelstånd" du e begåvad emil, jadå..


teamwork på mig o emil för en gångsskull! xD "om du lägger i is så häller jag upp XD"


me like u! moster o mormor (:


såhära gulligt hade vi det kvällstid :D


vi diskade o va duktiga men man får ju göra nåt för o göra det lite roligare! haha ;D


jag o lilla mormor, love love love!


sömnigt va det ja.


hela min lilla släkt samlad för o käka glass :D


sötpotatis!

denna helt galet söta bild får avsluta men tripp till blekinge! men än e inte mitt väldigt överdrivna inlägg över ;) mohaha!





jadu, ni trodde jag hade tjatat klart med ackack jag har ju ego bilder kvar era nötton! så nu tänkte jag visa upp resultatet av min nya locktång plus min nya kofta! :D pöös!




big smile på det ha ? ;)


här ser ni min vackra kreation på mina väggar 16 timmars slit med så jävla värt det, såå stolt över  mig själv ! hihi ;)


SUPER BALLT !!

nu känner jag mig typ..hm..sååå grymt duktig ! vilken krftansträngning med detta inlägget lixom. så nu säger vi pööööss!


/ella♥

Kommentarer
Malin säger:

fan vad coolt ditt rum är ;) och love dina lockar! din bror och du är ju lite små söta ibland

2009-08-04 | 01:15:33
Bloggadress: http://heediin.blogg.se/
betty säger:

yey för långa inlägg :-P! och vilken häftig vägg! :)

2009-08-04 | 16:39:59
Bloggadress: http://bugabuga.blogg.se/
♥Jenny♥ säger:

hahah maraton inlägget hehe dokc måste jag fråga vad e de för halsband du ahr runt halsen e de nått du pysslat med sjelv =)

2009-08-04 | 16:58:21
Bloggadress: http://liktenfjaril.blogg.se/
ellan säger:

jenny : halsbandet e köpt på HM trend :D så inget jag gjort själv (:



betty : haha, jag gillar oxå min vägg! (H)



malin : haha, det börjar bli najs ja ;D ja, dom blev ganska coola med den saken höhö :D hihi, jag ska bli en duktig bloggare!!



jävölig najs att nårra sötsaker fortfarande läser min innan så ouppdaterade blogg! x) pöss!

2009-08-04 | 19:04:38
Anonym säger:

jenny : halsbandet e köpt på HM trend :D så inget jag gjort själv (:



betty : haha, jag gillar oxå min vägg! (H)



malin : haha, det börjar bli najs ja ;D ja, dom blev ganska coola med den saken höhö :D hihi, jag ska bli en duktig bloggare!!



jävölig najs att nårra sötsaker fortfarande läser min innan så ouppdaterade blogg! x) pöss!

2009-08-04 | 19:06:43
ellan säger:

jag e så skillad o skickar två ggr, höhö !

2009-08-04 | 19:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback