myskväll, hemma.


yääs då va denna lördagskväll över! o jäklar va soft den har varit, fassan o jag kila o handla godis pjoff hem igen på med en film på 6an skit bra! o sen direkt efter kom där en annan film som jag checka in ;d o ja den va oxå bra! jag har ätit så mycket godis att jag känner mig som en flodhäst, en jätte tjock flodhäst. jag snacka me karro innan o vi kom på att shiiiiiet, det e inte ens två vecor kvar av lovet! ;o HELGALET! asså vi bara ja det e ju ett tag kvar iaf, sen jag bara tänkte va e det för datum..hmm..8de..GAAAAH?! karro det e 12dagar kvar! omg, ska bli skit kul men sommarlov e alltid sommarlov lixom! nu ska jag nanna o drömma om godis!


så gullig bild men ja, nästan allt e slut! puss på o vara godismonster..mohahha.


/ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback