mys!


idag börja vi somsagt kl 10, så kila väl kvar i hemifrån. såå soft att jah har typ 5min till skolan, lider verkligen med dom som har så jäkla långt till skolan. lixom anna i min klass har 55min(?!) stackare! men jaja, idag gjorde vi inte mycket vettigt snacka o fick så jäkla mycket papper. sen våra biljetter till insparken som e på söndag när vi ska glutta på hif o massa sånt gulligt. så gick vi igenom schemat o jag säger tyvärr, vi slutar nämligen som tidigast kl 3 o längsta dan e 4! asså kändes lite depp o gå till 5 i halv 4 på fredag, men aja vi ska nog överleva! lyckades göra en grymme blondin idag förresten..asså jag skulle då möta upp malin i biblioteket o när jag kommer ner så står jag utanför o bara hmm var e dörren in? o efter noga tittade så nä fortfarande ingen dörr! så jag fick ringa malin o hon fick komma till dörren o hon bara där ta i handtaget o ja då tar jag ju i fel o bara nö det e nog låst..hahahha, ja hade helt enkelt tatt i fel handtag! men jag kom in tillslut o märkte då att hela malins klass hade suttit precis brevid o sett mig xD hahahaha, alla har vi blondindagar!
i vilket fall sen mötte jag upp malin o då kila vi på bussen hemåt ättekulla, sen kila jag efter ett tag tillbaka till malin o jonna. sen så kolla vi nån film hmm 17 again! ganska dålig, men lite smårolig sådär. sen laga eva pizza så jävla gott. o du va det dax för det som förra året va en höjdare, ättekulla tivolit! men nää, i år va det en stor besvikelse. jag åkte inte en enda karusell men malin jonna lukas o hampus gjorde o jag fick leka fotograf! dock så blev det inga bra bilder o dessutom råka jag sno med mig hennes kamera hem, då den låg i min väska  o jag inte hade nån koll på det xD iaf så kila vi hem till malin igen sen o käka choklad o sånt gulligull! o friidrott va kvällens tv program, najsnajs! myskväll! nu ska jag va lte såhär social med min bror så tjingeling!


/ella♥

Kommentarer
néa säger:

SENASTE dagen 4?!

sluta klaga ;P vi slutar fyra alla dagar!

fast vi går ju inte på fredagar;)

puss<3

2009-08-26 | 07:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback