kajsabajsa.


jappjapp då va man hemkommen från kajsa. vi hade ju tjockiskväll så det blev lite marängswiss eller hur det stavas! o knappt ´nåt godis så inte helt godkänd tjockekväll! man aja, det va kul iaf. massa damp o vi bada i kajsas pool fast bara jag o malin o kajsas lilla syster höhö. även lite studsmatta o sen underhöll jag dom ett tag med mitt babbel!men det e najs.. jag e typ kär i ellen (kajsas lillasyster) hon e såå himla söt! äsch vi va ju som sagt duktiga o cykla både dit o hem, stor tummen upp på det. men jag va pisserädd för jag e ju en liten mespropp när det mörker o va ute själv lixom ;d det känns ju som det kommer en liten mördare här o en liten mördare där, o en o annan våldtäktsman. men ja vi träffa inte på dom iadg iaf (: när vi sen väl va hemma så hade katten rymt så farmor o farfar va inkallade som hjälp o mamma o brossan stog o leta xd hahahha, men jag o malin kila in för jag skulle få bilderna från ikväll. under tiden hitta dom katten o emil gick in med den o låste på altanen, då precis skulle malin kila så vi alla tre kila ut o ja porten gick igen. då kommer kommentaren: hopas ni har nycklar? jag bara huh, det e väl öppet på altanen men nä där hade ju brossan låst. så där stog vi mamma jag o emil utelåste från vår lägenhet, o extra nyckeln vi har hos farmor normalt hade mamma lånat imorse, så ja den va ju oxå inlåst ! asså shiiet. jag o farmor dog av skratt. vi börja knacka på grannens balkong så dom kunde öppna porten för det va ju öppet till lägenheten lixom. men nä dom tycktes inte reagera o då kommer min brilljanta idé ring 118 118 o säg deras namn, så fick vi nummerna men nä inget svar. haha, så vi fick vandra vidare o tillslut stog vi vid emils kompis familj o knacka på glaset o vinka som galningar o sen kom han till slut med nyckel! mhm, oo därför e jag nu inne i min lägenhet strååålande! fattar inte att vi alltid lyckas, men aja vi en ju kadanik's! ;) nu får vi ta lite bilder från ikväll! love girls! ♥






ojojoj! ;O


ganska sött!




min bikini sitter lite cp x) men aja, jag e duktig iaf!




sen mitt i allt blev det pannkakor o ja moa tog chokladsås på o det va sååå äckligt!


låt oss bara säga att ja kajsa du e söt!

tack för kvällen snyggingar!

/ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback