jaja, så va det ny dag.


aja, så va man här ute igen o ja det har blivit datumbyte sen sist! mohaha. så idag e det den 12e o vi börjar skolan o 8dagar?! hur galet e inte det? jag tyckte nyss vi gick ut nian..men nänä, det ska både bli kul o deppigt o börja, jag menar
jag har verkligen längtat till o få börja på min linje stylist. så det känns toppen! men sen e det ju lixom sååå skönt mede lov asså heltgalet. så saknar typ det redan eller ja typ! haha, men ja inget o göra åt saken! snart höstlov ju. då åker jag o den SAKNADE blondie till kanarieöarna! mums på det. så man har ju nått o längta till iaf.

idag har jag vatt på väla o ikea med min lilla maamma o ja jag åt världens fetaste bulle nånsin typ på berg´s. käkar ju typ alltid där när jag e på väla men detta va nog rekord bullen! hahaha, ganska onödigt vetande men ändå! sen kila jag iaf hem o då kom jag smtigt som min käre far! o gissa vad? lixom, ja jag va på städhumör. så jag lekte duktig o städa överallt, helgalet! så nu e det tipptopp på mitt rum. sen kasta jag i mig lite mat o kila upp o träffa min lilla sötpotatis moa, sen kila vi o handla våra älskade hjärteklubbor. vi satt bara o chilla o snacka o sånt. mys! sen börja det bli lite mörkt så jag bestämde mig för o kila hemåt. o nu sitter jag hör med lillebrossan o kollar csi o loffar! robin ringde innan om nån fest men även o jag lixom älskar o festa, så va jag inte så sugen på o sminka mig o ge mig iväg klockan 12 halv ett typ. så nä inget festande idag för min del!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback