GRATTTTTTIS POLSKI!


idag bör alla säga grattis till claudia som idag får spela i samma liga som oss 16åringar! ganska coolt. nu sitter jag men dom två sakerna alltså malin o claudia. vi har lyckats käka glass o typ allmänt fula oss! men det e najs, dom ska sova här för er som ikke fattat det. eller ja vi funderar starkt på o dygna, nästan coola? aja, nog snackat om oss mohahah.

innan dog jag faktiskt ej, utan jag åkte dirr till moa. men innan dess asså, fy fy fy ! den sprutan gjorde så fucking cp ont asså! riktigt ont o defenitivt den värsta av dom tre! ;O shiiiet! men aja, jah lever men jag har faktiskt fortfarande ju. min deppe dag fortsatte dock med att jag kila till bogarts med mina favvisar o köpte 1,1 kg godis till mig själv! ja ni läste rätt 1,1kg! helgalet jag vet, men asså jag älskar godis. idag kom jga dessutom på att min framtida unde ska heta candy, typ asballt. men ja, nu ska jag väl va lite social igen, hörs imorron!




/ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback