blondin dag!


min totalt bimboblond dag e tydligen idag! hahahha, innan skrev agnesa vems blogg e det ? ;) o jag bara hahah, trodde hpon syfta på min iomed den inte va så väl uppdaterad  innan. sen kom jesper vf gör du reklam för malins blogg o inte din egen? jag bara ha jag göra ju ikke det. han bara vf har du hennes å inte din egen då? jag bara jag har ju min egen o sen prata vi lixom bort o jag hade fortfarande inte fattat.. hah, o nyss kom gabbe vf gör du reklam för malin blogg ? :O jag bara in på min blogg o leta men hitta ingen reklam (?!) jag bara gör jag ju inte ? han bara vf heter du det då? o det va då jag insåg att malin hade ändrat mitt msn namn till sin blogg instead of min ! :O

blondes have more fun! ;)


/ella♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback