igår :D


heej !

jag hann inte skriva alls igår, så här kommer liten uppdatering om igår :D
kl 10 stack jag o jenny (pappas tjej) upp o hämta min faster o min kusin, sen stack vi till danmark o skulle leta konfa klänning..men gissa hur det gick ? jo, precis som här hemma, jag hitta nåra fina men dom va förstora :/ men jag hitta iaf nåt, ett linne med typ en rosa rosett på och ett rosa nagellack..när vi kom hem la jag mig o sola ett tag, sen stack jag ut med malin o claudia, issa o youcef (: vi kolla lite på fotboll på raus planen, där halva raus spela xD sen va det eurovision song contest så jag skulle ju kolla på det..men då ringde tim så jag stack ut med hela ligan :D kul kul..efter det stack jag hem o kolla på slutet :D

kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback