sikken kulig dag :D


hello !


dagen starta med SO, där vi inte gjorde ett piss XD sen skulle vi ha drama, men vi kolla på hipp hipp istället, pga att erik skulle fixa nåt..men dom sista 20minuterna så hade vi drama. Redigt kul :D sen på matten hade vi NO istället, där hade tjejorna gort frågor till killarna o killarna frågor till tjejorna om sex o sånt :) blev mest chockad när tjejorna fråga: vad hade vad hade ni gjort om ni gjorde en tjej gravid ? inte ens hälften svara att dom hade tatt sitt ansvar :O:O:O:O men men sen hade vi slöjd, sista gången med vår nuvarande syslöjdslärare :( sen hade vi idrott, där vi fick veta vad vi fick för betyg..jag fick VG, e nöjd :D
efter skolan stack jag o mormor till väla, för att jag själv skulle få välja vad jag ska få i konfa present av henne :D sen köpte jag ett par asballa skor, bild kommer på fredag :D (då e jag hos pappa så då funkar allt sånt med bilder..) sen blev det en fika på bergs, vaniljsnäcka o cola, mams ! efter det va det tajm för den sista konfa-lektionen, faktiskt en ganska kul "lektion" idag ! sen stack vi o handla käk på resturang Camilla :D sen skynda jag mig o käka, efter det stack jag ut med malin, claudia, issa, johan, martin <3

men nu ska jag fixa en bokrecension, eller hur det stavas ?! :P
puss på er♥



trodde vi va bättre vänner än så..? ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback