Onsdag :D


tjena !

Nu börjar man äntligen o fatta att det e sommarlov om en vecka..idag städa vi nämligen skåpen, o lämnade tillbaka alla böcker :D så himla skönt, vi har inga riktiga lektioner kvar ! + att jag idag fick veta att jag kommer få MVG i bild :D e skit glad ofc ! När jag kom hem från plugget la jag mig o sola i den stekande solen, sen ringde det..så jkag blev ju tvungen o resa mig, suck ! :D men så va det malin så det va nästan värt o resa på sig xD men men sen stack vi ut o körde lite fotboll o bara chillade på raus, med claudia, malin, kevin, issa, krille o hannes <3 o jag blev döö kär i en sån liten kille, elias heter han..hans kompis slog sig så jag tänkte hjälpa honom lite, men han ville inte ha nånn kram, så jag bara jaha ?! så jag bara till elias: du gilar väl mig ? ( jag har aldrig träffat han innan ) så sa han : ja lite o krama mig...AWWE ! blev typ kär i han :D sen blev jag lite blöt pga att issa hällde vatten på mig, tack för det :D men efter att tag stack jag, när jag kom hem var min kära lilla mormor hos oss, hennes syster ( 81 år ) dog idag, tyckte så synd om henne :( så vi käka lite mat o sånt, men nu måste jag städa lite på mitt rum, det ser för jävligt ut asså..det har nog aldrig vatt så mycket saker överallt xD

puss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback