i skolan :D


idag va vi i skolan som vanligt..men vi hade inte direkt vanliga lektioner.. dagen börja kl 9 med en traditionell fotbollsmatch mellan lärarna & niorna :D 9-7 till niorna, nästa år ska vi krossa lärarna ! efter det va det en konsert..den va helt okej :D sen stack jag hem o va med jonna ett tag, sen stack jag till väla med farmor..vi skulle kolla på konfa-present till mig !jag hittade men jag säger inte vad, det får ni se den 28/6, då jag får det ! sen kom pappa osså ut till väla.. för jag had inte hittat nån klänning till avslutningen ! shiit ! men som tur va så hittade jag en cooling inne på vero moda, där jag nästan aldig brukar kunna handla kläder, pga att det e för stort..men lucki me så fanns där en 32:a kvar :D dessutom så hittade jag en kjol osså..men nu ska jag dra till malin för att titta på film o käka glass med jonna o claudia !

så see u !♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback