Round



Heey. Jag har bränt cash det senaste dagarna. Pengar som borde vackert vila inför sommarens bravader. O andra sidan, den som dör med pengar på kontot lär inte få någon glädje av dem. Mitt motto, pengarna ska rullla.

Mina nya "harry-potter-brillor", enligt min goda bror. Min nya stickade everyday kofta. Två nyheter jag lär slita obehagligt mycket på.

Jag mår svindåligt förresten. Har åkt på förkylning/huvudvärk/hals ont och kryp i kroppen. Vilken go kombo vaa. Kvider och tycker synd om mig själv, samt det faktum att det blir nattning innan vi bläddrar datum i kalendern. Före 00.00 alltså, hjälper inte fler timmar sömn är jag körd. Jag har inte tid att vara sjuk och ligga till sängs. Så jag lägger mig med tummarna korsade och ett öppet sinne för mirakel, planerar att vakna pigg och frisk som en nötkärna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback