THINK POSITIVE

Att jag ens leverar en sådan rubrik är lamt. Jag är väl inte den brud som direkt tänker positivt i alla lägen. Men min plan är att försöka jobba upp det. För att vara så negativ som jag är nu är verken gött för mig eller någon annan. Så här ska det sluta gnällas så in i helvete.

Det var rätt kul i plugget idag faktiskt. Har mest garvat dagen i ända. Lärarna anordnade en modevisning och bjöd på sig själva ordentligt, fasen det uppskattar vi!! Sedan har jag spontan-strippat och kutat runt och försökt skyla mig med en sjal över rumpan så att vi skulle kunna ägna oss åt att måla peace-märken, fjädrar och allmäna figurer på benen. Spännande va. Och med monstervåfflat hår fick jag gå hem. Raka spåret ner till stan och sedan en ett år äldre mamma. Födelsedagsfika, en onyttig sådan....



Grattis min fina!!! Du är allt bra du mamma. Puuuss

Kommentarer
Mamma Sulle säger:

Love you min underbara dotter=)

2011-08-27 | 12:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback