sovmorron.


wiie imorse hade vi sovmorron så jag sov till 20 över 9 för sen vakna jag, tihi. klädde på mig käka lite flingor o maila iväg ett arbete! så såg de frsta halvtimmen ut, sen satt jag på bussen på väg mot knutan, agnesa hoppa på samma buss så satt o snacka med henne hela vägen, mys! saknar min gamla klass fyfan.. men jag kom ner till fassan sen o då klicka jag på desperate housewifes, hel underbart. älskar fan det programmet! nu ska jag kila om 40min typså det blir väl lite mer tv tihi.

När jag kolla DH va jag även så duktig att jag käka ett äpple, nu jävlar e vi nyttiga. Dag 2 på nyttolivet!




Kommentarer
Anonym säger:

Mycket duktigt ELla..men snor du mina pennor igen blir de till att smaka på golvet ;D <33

2009-11-10 | 19:12:35
ella säger:

tss snart e jag stark då e det du som blir golvad ;) <3

2009-11-10 | 19:59:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback