Kvällen :D


Nu på kvällen stack jag ut med Agnesa, Noar, Betty o Marija. Vi spela 21an, o gissa vem som vann ? Jo, jag såklart ! :D sen satt vi o snacka lite o sånt, o efetr ett tag så kom det lite mer ungar XD Claudia, Malin, Johan, Arber, Issa, Ammar, kanske har glömt nån men men..så spela vi lite "pingis" haha !



 sen satt alla bara o dega o tillslut stack vi till BK, mums ! På vägen dit tutar en bil o vi bara, what ? så ser vi nån som vinkar, så e det alma :D så hon kommer osså till BK..Jag o mallan drack jordgubbs-milkshake, finns det nåt bättre ?! :P kom hem precis nu, nu blir det väl lite tv-mys o marabou digestive :D sån krängare..

Dagens skämt :

Claudia säger: ska käka kebab nu..
Ellan säger: Jaja, men kom till oss sen.
C- Ja det gör jag

vi lägger på..efter 40min :D

E- var fan e du ?
C- jag ska börja äta nu..
E- omg..
C- Ja, men kolla när du ringde innan skulle jag hämta min kebab :D sen när jag kom hem så hade jag glömt handla dricka, så jag gick tillbaka o köpte det. så jag ska börja äta nu !

finns det en segare människa ?! :P <3



ha en najs helg, puss ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback