You, you, you...

Helgen är över. Jätteskön helg, super gossig. Ingen utgång, IGEN. Visserligen torsdagen... En sväng, en alkoholfri sådan. Modevisning idag med plugget upp på Olympia för skolstadens alla 1or. En djurisk, fågelliknande varelse var jag. Fjädrar, löshår, lösfransar och en dos garv. Lite löjligt posande, och "jag-tror-jag-är-modell"- feelings. Vi hade så himla kul idag, garva och idag gillade jag nog fantamej hela högen. Vet inte vad det är med mig för tillfället, positiv och glad. Studsa och log påväg till skolan när jag mötte upp Emma, 08.30 en söndag...

Och nu vill jag bara få hem Mallan på svensk mark. Åkte i fredags och jag saknar att kunna spontan-smsa eller prata-av-mig-ringa redan. Det finns en Mallan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback