Its a gr888 day

Det börjar falla på plats! Livet. Jag är positiv idag, glad och nöjd med tillvaron. Jag fick ett besked jag längtat efter, att få göra mitt projektarbete ensam. Bossa över mig själv och styra upp det. Mitt schema har vänts till glidar-schema. En lektion tisdag, slutar vid lunch onsdagar. Och det är 9 månader till student snart. Jag ler, så brett. Mmmmm. Jag sjunger med min (i denna ljudnivån och för mina öron) as-bra röst, till alla mina gamla goa låtar. Dansade mig nästan ner mot bussen efter mina 15minuter i skolan, "tuff dag". Man skulle hålla sig såhär, pepp på livet alltid. Fan vad mycket roligare det blir. Inte blir det bättre av damp anfall, depp-eftermiddagar och panikångest. Mindre livskriser (knappt värda att egentligen kallas kris), att blåsa upp småsaker till MAJOR PROBLEMS.

To hell with it. Nu möter vi hösten med ett leende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback