Kul liv

1. Tre namn jag lyssnar till: Ellinor, Ellan och Elli/Ella/Loll/Kaddan whateever
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Mest trött på min spegelbild idag
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: B1 och B2, som TILLFÄLLIGT(!!?) är på besök. Lovehandles.....
4. Detta är jag rädd för: Våra 8-benta (O-)vänner, spatsera genom skogen med musik i öronen - fix idé på att någon ska hoppa på mig..
5. Tre saker jag vill ha varje dag: Ett penga-träd, pussar från honom och ett jävla monster som tvinga mig att träna tills jag spyr
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Gå ner i splitt, hitta någon motivation till plugget, se in i framtiden - TYVÄÄÄRR
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med min amazing friends, glida runt i shorts på sommaren, sleva in bogarts-godis
8. Detta vill jag göra just nu: Hiva företagsekonomiboken i väggen/bränna upp den/ge den till en hungrig hund eller gräva ner den.
9. Bästa känslan: När man kommer på sig själv med att sjunga, dansa och go crazy helt ensam hemma. Gärna i anknytning tills diverse speglar. Normal? Ahhää
10. Värsta känslan: När man gjort något man önskar man skippat, eller när man bara allmänt misslyckas rå-mycket på ett prov. Pffft... Så skulle jag sagt för ett år sen
11. Egenskaper jag gärna vill att min partner har: hmm... Skrattar jag som en löjlig 5åring är det iallafalll ett bra tecken.
12. Är jag kär just nu? Den får vi väl svara ja på!
13. Jag vill gifta mig: Jaa, en gång och aldrig mer!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Något sjukt oväntat, något jag tycker är skitläskigt och få öppna egen på något sätt. Vara min egen chef iaf!
15. Min käraste ägodel: Min Iphoneee
16. Något jag vill ha i present: Just nu, skulle jag säga en stor påse godis. Men i övrigt kanske en egen lägenhet om något vänlig själ vill ge mig det
17. Detta har jag på mig just nu: Mjukis it is!
18. Favoritkläder : wow, tricky. Just nu älskar jag nog min baggybrallor, min passion till magkort trots B1&B2.. Samt tröjor med lite spännande som händer, prints, öppna ryggar och min hyggliga glädje åt urringat. Sommartid finns det bara shorts.
19. Favoritdjur: Vill bara ha en fransk dvärg bulldog, typ nu
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Spotify, smart drag. Min lista är min smak, blandad och alldeles fantastisk
21. Favoritlåt just nu: Just ni går nog lite smörigare låtar rätt hett i mina öron, så en favorit sen år: Ne-Yo -So sick
22. Roligaste/tråkigaste ämne i skolan: Bild, makeup - Fun shit. Svenska, Natur - Just shit.
23. Stjärntecken: Firrree
24. En bok jag älskar: Ska påminna er när jag läst en!
25. En film jag älskar: Step up kommer alltid vara fin
26. Tv-program jag gillar: DH
27. Favoritdoft: När man entrar hallen hos farmor och man känner doften av deras goda mat
28. Detta äter jag gärna: McDonalds.
29. Dricker helst: Cola
30. Favoritgodis: Lakrits, eller choklad. Surt eller fan, allt
31. Hit vill jag gärna åka på semester: Vartän solen lyser
32. Färg på mina ögon: Bruna
33. Min längd: 1,58 "lång"
34. Jag tror på: Tomten alla dagar i veckan
35. Jag spelar: Inte mobilspel
36. Person jag beundrar: Min kära Gun
37. Så här bor jag: Hos farsan
39. Det här tänder mig: Charm och den där blicken
40. Det här gör mig avtänd: Svamparna på uteställen
41. favorit färg: Slevar svart och min goa gröna
42. Favoritcitat: "An essential aspect of creativity is not being afraid to fail"
43. En hemlighet jag vet: Blir ingen hemlighet och jag levererar ett svar på frågan
44. Bästa present jag fått: Min klockan jag troget burit på armen över 3år
45. Senast köpta skiva: Vet att jag köpte Eminems platta
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Min korthet, kan ju glida i klackar när som
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Hatar överarmar, punkt.
48. Udda förmåga/egenskap: Världens klant, gälls det?
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En katt, bara ligga och bli kelad med hela dagarna och slippa gå ut när det är kallt
50. Vad lyssnar du på just nu? Min inre röst. Spännande, den skriker; "Gör något vettigt"

51. Vad har du gjort/ska du göra idag?: Plugga lite mer, gå till skolan och ha prov. Men först äta!
52. Var är dina föräldrar födda?: Helsingborg
53. Vad är det senaste du installerade på datorn?: Inte den blekaste aning
54. Vilken är din favoritrestaurang? Haket är mysigt, mest för att inte säga McDonalds två ggr i samma lista.
55. När badade du i en pool senast?: Somras
56. Har du varit med i någon skolpjäs?: Tillochmed det! Askungen tror jag bestämt
57. Hur många barn vill du ha?: Ett tror jag
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Opera!!
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet?: Nja, halvt
60. Vad har du för TV-kanaler?: De flesta
61. Har du åkt moped någon gång?: Yes
62. Har du busringt någon gång?: Inte skulle väl jag...
63. Har du fått felparkeringsböter?: Ingen körkort och ännu har cykeln inte fått en lapp
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump : Livrädd så nä, men hade varit fräckt
66. Har du en egen trädgård? Nää
67. Vilken är din favorit bland tecknade serier?: Typ långben. Family Guy
68. Kan du alla orden i nationalsången?: Du gamla du fria, du smällfeta ko?
69. Badkar eller duschkabin? Dusch!!
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden?:
71. Favoritpizza?: Hawaii utan tomatsås
72. Chips eller popcorn?: Chirree
73. Vilken färg på läppstift använder du?: Blekt!
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång?: Nepp
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling?: Skulle nog gått bra ändå
76. Apelsin- eller äppeljuice?: Äpplee
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni?: Farmor, faster, Karro bakpotatis - kyckling, Rhode Island sås och ananas. Den ni
78. Favoritchoklad?: Finns ju bara Marabou. Kylskåpskallt digistive nu tex
79. När röstade du senast?: Varit för ung de senaste valen
80. När åt du en hemodlad tomat sist?: Håller mig på avstånd från de röda hemskheterna
81. Har du vunnit en prispokal någon gång?: Nähe, inte det
82. Är du bra på matlagning? Skulle vilja svara: "Yes, KUNG." fast nä
83. Klarar du att tanka själv?: Inte en chans i världen
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på TV? : Säkert va?!
85. Pepsi eller Coca Cola?: cola är rätt givet
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb?: militär har aldrig intresserat mig
87. Vad var det senaste du handlade?: Lite nyheter till garderoben
88. Har du kräkts offentligt? Oj, otrevlig fråga kräver otrevligt svar. Blä
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken?: Mannen känns väl rätt nice, för mycket cash blir man olycklig av
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jaa
91. Har du ringt något betalnummer?: Nej, det tror hon inte
92. Kan man vara vän med sitt ex?: Skippa det!
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast?: Kan det vara min goda farfar möjligen?
94. Hade du mycket hår som liten bebis?: Antagligen inte
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar?: Ingen alls!
96. Vad har du i din väska?: Allt man kan behöva, och lite till
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig?: Låter ögonbollarna vila på tv-skärmen
98. Vad är du tacksam för idag?: Att jag går i 3an och inte 1an
99. Var hittade du den här listan?: Hos niki
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna: Tre personer som vill slippa plugga


Kommentarer
Max säger:

Eller så skaffar du en kille som tränar? ;)

2011-11-23 | 18:01:33
clådd säger:

patetisk kväll jag har som nyss läste igenom hela denna listan.. jisses

2011-11-26 | 23:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback