Virkade shorts + VÄRLDENS BÄSTA JIM.





Ser ni något? Eller kanske borde omformulera den funderingen. Kan ni ana ett stort smile andra sidan cyber-space. Jag har dem, de ligger fina i min garderob. Tack vare han som kandiderar och vinner storslaget i Världens bästa pappa-tävlingen. Han såg min besvikelse, mina ledsna ögon och de fixar inte min gamla farsgubbe. Han har lyckats som aldrig förr, mina shorts. Nu kan jag på riktigt kalla dem mina. Så lycklig, så glad. Bara tanken på en sommar med dem, får en att dra på smilet. Den bästa överraskningen jag kan komma ihåg. En ring-kedja skåne runt, några tradera svängar och slutligen napp i Barcelona. Allt det där för mig, bara mig och mina shorts. Vilken titel han ligger inne med, Världens bästa Jim. Och vilken slav han vunnit, får diska lite extra hädanefter vaa.

HAPPY ME. HAPPY MY SHORTS. HAPPY ME FOR MY JIM-BOOOO.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback