SUPER_CHECK

Check. check, check, check.... CHECK.

Jag har mailat in 3 arbeten som hängt över mig i säkerligen 3månader och igår gjorde jag matte proven jag haft mardrömmar om i dryga 5 30-daggars perioder. Hajjar ni? Back låg jag och back ligger jag, men satan det ljusnar i den långa mörka tunneln. Min rygga väger mindre och mindre och jag ser ett slut. Ett slut på denna plågsamma pest termin som gått käpprätt åt helvete. Med en skolmotivation på 0,001% och en egentligen amitions nivå på 3000 har jag fan trampat still och fått en total-knockout nu i sluttampen. Men jag fixar det, det tror jag. Jag ska plugga till jag dör fram till måndag och efter 31Maj får jag i princip lov. Det ni är en vecka bort. EN VECKA. Woooooppp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback