plugga plugga plugga

IM BACK. and it feels G-O-O-D. Vet ni? Jag har strukturerat upp hela mitt liv. Detta går emot hela mitt livsmål, men jag är redo att inhandla en kalender och (tro det eller ej) planera mera. På min vägg sitter numera ettt plugg schema uppe, men egensatta deadlines och timmar för plugg. Några strö-dagar för ev missar och arbetena jag har att göra hänger på spiken intill. Dessutom har jag gjort en resning helt utom denna värld. Alla skåp, garderober, prylar och självklart en ommöblering. Allting över en enda söndag med brutal livsångest, jag såg skolan köras i diket och mitt eget liv swischa förbi. Panikslagen och stressad påväg till psyko valde jag att greppa, greppa hela mig och mitt jag från undergång. Och ni, det var allt som krävdes. Det och en rejäl dos positiv inställning.

Planera, strukturera och organisera me-ra. Plugga också för satan, i god tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback