JAG VILL FLY

Bitter som satan. Taskig inställning till livet, plugget och allt där emellan. Det är en sån dag, när det enda man borde göra är att ligga mörkt och under täcket alldeles ensam och grubbla. Men icke, släktkalas i trevlighetens namn med monsterregn just under grilltiden. vilken timing vaa. Värsta regnet 2011 i kombo med blixt och regn. Men trevligt var det, vad jag vore utan mina kära. Det ni, ett bortfall och jag går under. På riktigt, allt allt allt. Jag vill bara få fly, bli min egen och bo själv. Ensam och endast mig själv och mitt att tänka på. Inga problem, ingen hänsyn och ingen annans skit. Det står mig upp i halsen. Jag orkar inte. Och hela plugghistorien kan bara gå och dra sig i dasen. Finns det skolutbrändhet eller gå-in-i-skolan/väggen. Jag lider av det. Egen-vållat men dock sönderstressad. Ja jävel, det går bra nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback