Guuuuyss...

I am....

....Really....

.........Sorrry.

Jag skulle ju bättra på, skulle ha er med. Jag skulle också bli klassens pluggare och göra en hel omvändning. Men hur gick det? Jo, käpp-rätt-åt-helvete såklart. Mentalt hakar ni på och jag plåtar en del till er, problemet hänger på att min kära ägodel mår kasst och behöver lämnas in. Datorn låter jag vila och Iphone-bloggning var kul första 5v. vill någon skänka en Ipad eller ett gott Apple, skrik till. Jag vet, i know. En dålig ursäkt (till). Men för att komma i gängerna svirar jag er in i mina gångna dagar via bilder. Och jag gör det nu.


Häng med min everyday-girl


Premiär kubbat, med vinst x2.



Hängt i FACE Stockholm, aningen spacklad. FÄRG!


Lockade håret......


HELT SKADAT. Sällan skådat, i fortsättningen också.


Valborg-grillmys med min fina familj och släkt.


Spegel boostat med min nya L-O-V-E. Soon to tell


Hängt med BB.


Skaffat afro




Kört lite peruk em. Fett, cooolt.


Knäckt nöten på en schysst fixad möter ofixad frisyr. Nöjd med den också.

Back on track. xx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback