Wooow

Vilken dag jag har haft, grym dag. Jag vet vad jag vill jobba med, jag vet vad jag vill. Jag vill ta studenten, flytta och jobba. Och jag vill utbilda mig. Jag vill ha tvåtusen saker att göra och ständigt järn i elden. Idag styla jag hår och make inför en plåtning, jag är lycklig. Jag kan inte släppa på leendet riktigt än. Detta blir den bästa veckan under 2011. Hej medgång och välkommen att stanna. Jag fyller år om 2h, 18 jävla bast. Och hade jag varit en Sims 3-gubbe hade det varit perfekt att fylla år nu, med all min lycka. Ni skulle se mitt smile, det landar inte. Och vi diskuterar flytt (hur fan nu det ska gå till), men bara tanken gör mig lycklig. Åhh, hoppas ni också är inne i ett lyckorus. Fina ni, nu ler vi! Life´s goood.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback