Vilket firande!!!

Woheeeey, 18 baaast. Still happy, still smili'n. Vilken fb-terror, min goding sjönk från 85% till 11% endast på "Grattis-meddelanden". Och jag blev kokoo på köpet. Efter ex antal "Tack", skrev jag snart grattis till folk istället. Fan, vad gott det är. Artooon. Karro, 305 dagar där ifrån. Jag lovar, jag lider med dig hjärtat. Jag cashar in, dansar i gyllene skor och plutar med läpparna. Hej och hå, det går bra nu. En super gossig chokladmuffins ligger också bland mina gåvor, thank u huun. Och några kilo tidingar att plöja för inspoo. Samt ett hjärte-brev från en av mina finaste vänner. Några fina inlägg och "fina" bilder. Åhh, vad jag älskar er mina grann-bloggare och bästa vänner. Samt mina jättefina föräldrar och farmor/farfar, och min lilla humla. Ohman, Coca-cola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback