Mooonday

En klick natur, en 2a svenska,  en gossig håla och religion. Det är så mina nästkommande timmar av denna måndagsmorgon spenderas. HAde jag fått bestämma hade jag gonat mig med BB i min kära säng hela dagen. Åhh, jag mår dåligt. Mina inlägg är så jävla lama nuförtiden. Bara en jävla dagsuppradning var dag, en vad-jag-har-gjort-idag-blogg. JAG blir fan uttråkad av att läsa om mitt eget liv, hur är det då att leva det? JAg kan ju säga så mycket som att tragiskt nog har mitt liv fått tusen ggr mer mening sen vi investerade i 24/7. Jag antar att mina godingar ligger och sover nu, borde jag också göra. Jag deckar nog på denna parkbänken. På plats i plugget 35minuter för tidigt finner ni mig gäspandes, med relativt tovigt hår på en bänk. Och nu ska ni slippa mitt värdelösa/tomma/meningslösa svamlande om ingenting, tills jag finner något vettigt att skriva. Godmorgon måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback