Mars 3, 2011

Drev iväg ett sms nu, att Malin borde vara vaken. Natten är tusen ggr flummigare, framför allt. Sova kan man pria när man blivit pensionär. Jag ska lära upp min damer. Jag drar BB för andra gången under 4h, samma avsnitt. Och jag har ingen tanke på att klockan tickar kvickt mot 2. Min cola, min första cola har gett mig koffein nog att piggna till. Eller så inbillar jag mig att jag ör tid fr att jag dricker cola. Oavsett, fan. att bara hänga uppe är det bästa som finns. Fina bloggar, dassig tv och lite småplock. Mest driva runt, kila in i ett schysst flow. Bara vara. Samtidigt hata rutiner, tandborstning känns så avlägset. Men i komboo med min cola, är det tyvärr ett faktum. Med tanke på min hy får även huden sig en omgång. Driver in i tanke-bubblan, grubblar/funderar över allt mot inget. Över framtid och det som en gång var, stora drömmar och lyckönskningar. Spelar upp episoder i minnesbanken ur ett förflutet och löser mening samt förklaring. Uppe där, är du vart som helst när som helst. Vet ni? Vi driver ner mot sprialen där ni trappar tråden, inte inser vad fan hon printar om. Så godnatt, jag fortsätter på egen hand. Först och prio 1 har vi en tandborstning, sker nu. Nuu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback