Kanske ett stick vaa



Dagens enda lektion, självtortyr. Checka blodgrupp via stick i fingret. Förmodligen är det åldern som gör att jag genomgick detta, skämt och sido. En nervig och uppjagad stämning, lite press och en nyfikenhet. Det var faktorerna som fick mig till detta totala självplågeri. Modet att skada mig själv, den existerar inte. Jag tittade åt höger och Emma stack åt vänster, x2. Och det blödde, och det stack. Jag skakade och fylldes av en magisk boost. (Och jag pepprar på rejält, det var ett simpelt stick i fingret. Men för mig var det en stort moment.) Senast jag tog ett blodprov var en nära-svimnings-upplevelse. Efter dagens experiment kan det konstateras: Jag är en A-människa.

Kommentarer
Anonym säger:

MESSSSSSSSSSSSSSSSS

2011-03-03 | 20:33:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback