Fräshing

Jag är en riktig färsking. En stor sunk-unge. Jag ligger i gårdagen jogging (som jag även gått i skolan i), håret är på nivå; Vidrigt/snuskigt och inget smink existerar. Är inne på fjärde timmen i soffan, 4h med BB. Jag älskar det, detta är årets bäst investerade cash. Bogarts påse i perfekt höjd för att handen ska nå ner och plocka godbitar. Fyfan, jag mår dåligt av min beskrivning av mig själv. Därför ska jag greppa tag i livet, kirra frillan och måla på ett ansikte. Nuuu. Innan min inneboende pallar sig tillbaka efter hennes jävla badande.

Kommentarer
Jackmathilda säger:

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-06-22 | 15:16:46
Bloggadress: http://jackmathilda.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback