WOOP 6, WOOP 7

Halli-hallå. En dag, en heldag. Jag jobbade igår ett monsterpass mellan 9.30 och 18.30. Lämnade huset halv 8 och befann mig åter i stan 20.00, inte för hemfärd utan för goss hos Eve. Lite spontan-middag och vinare. Inte utgång i jobbkläder och allmänt slabbig, men krängde runt i stan med 'jeppo en sväng. Oh it´s a first på Nattbuss för mig, buss-taxi. Svin-nice. Och snabbt gick det. En hemkomst efter 1 och hon dör dirr, iklädd jobbkläder med choklad i sängen. Där, där har ni dagens bortförklaring till icke-bloggande-dag igår. En sådär 17h borta från hemmet. 

Idag är vi på det igen. Och nu, genast ska jag rycka igång. En storstädning och en uppfräschning.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback