Tåg-häng

Jag är råå-förälskad i Mohombis album. Högfärden ner till Malmö, och nu på god väg att spela det hela resan hem också. Jobbet är avslutat för dagen, och framtill den tredje Juli. Jag vill bara ha min första riktiga lön nu. Men lagom tills vi är hemma från London dimper de väl in. JAS. Och med sommarkortet som är sommarens bästa, blir det inga extra utlägg på dassiga tågturer. Jag ska leka med jonna så fort jag dimper ner i Helsingborg igen, hon är åter från magaluf. Lär få ex antal storys. Och dra mina. Härligt kackel. Och ikväll, ikväll kommer dom efterlängtade rydebäckarna!! Vi hoppas starkt på att få krama lite på dom ikväll. Innan vi överdoserar alla deras ord och fraser. "Nini". Få hem dom dirr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback