Små-glada-i-hatten!!11!



Slabbe-brudar. L-O-V-E. Redheeeeead!!!!

ÅHHHHH. FINASTE KVÄLLLEN/NATTEN/MORGONEN. Vi pratar 4-5 Juni nu och min uppdatering är kanon. Det andas sommar som aldrig för och jag är taggad på livet. På sommar och jag har sagt det förr. Jag har så fina människor omkring mig och sommaren -11´ blir den bästa någonsin med gänget. Happy hey, happy me. Allsång, kortspel, en dos alkooo, goa snubbar, en skvätt tårar, nattmat i form av MC, Hitta nemo, skata på balkongen, GARV i alla former, ingen sömn + (ett städ-ryck...) Jag kan inte erbjuda en bättre förklaring, vart med skulle ni. Ojjoj, va hela stämning bara hette sommar. Någon deckade en tjuga men i det stora hela var det 12h vaken perfektion. Så ska min sommar bli, utan gränser och med en spontan-laddning oftare än solen rusar upp. Och ni, ni ska med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback