Nuuu, genast, njui

Nu går sista plugget av stapeln. Det abslut sista, sista. Tvåan är slut, över, completeeeeeeed. Men en anings ämre resultat än vad man kunat hoppas på till en början, men efter en tragglig och SKOLTRÖTT termin är det fan glasklart att det är helt ok. Min plugg inställning har förändrats en del. Känner inte samma enorma press efter MVG, i alla lägen är det inte värt alla plugg timmar och framförallt stressen. Det hon tar med sig och ska lära sig från detta gångna år är följande.

Skjut för fan aldrig på arbeten. Det slutar med 23 arbeten på 1,5 vecka, mögstress och livsångest.

Aldrig, aldrig. Jag lovar mig själv, kinnerligt och djupt att aldrig begå samma brutala misstag igen. Sällan kännt mig så jagad och uppe i varv. Nästa år ska jag vara med strukturerad, planerad och göra saker efterhand som vi får det. Jag ska bryta mönstret jag redan sytt alldeles för långt på, nu räcker det. Jag hade varit ledig imorgon om jag inte hade slarvat. Hur kul är det nu när jag istället kutar till plugget och gör prov vaaa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback