Lycko-rus



Gulliga.

Heey ni. Det var (igen) ett tag sen. Torsdags till och med. Och utgång var det, o-nykter sådan. Nattbuss och bilfärd, samt ett avslut på Mc´Donalds i vanlig ordning. Fredag på det, kickstarta dagen tidigt och hjälpte mormor med städningen. Besökte Höganäs, Magasin 36 och lager 157 om någon skulle bry sig. Spenderade sedan kvällen som ni säkert kan gissa hos Malin, åt pizza och dega med Marcus och Patte.

Ni måste älska mina tråkiga summeringar. Jag gillar de, för mitt eget kom-ihågs-skull. Det blev lördag och klockan ringde brutalt tidigt. 05.30, på somarlovet. Den är inte helt okej. En brud-make, mamma och syster i Limhamn. Tåg, buss och en bit promenad så var jag på plats. Tackar min Iphone för kart-funktionen. Jag hade ju aldrig kommit rätt gåendes i Limhamn utan den. Rätt kom jag och fina blev dem. Efter ett meal Burger King igår är det bestämt, det är fan slut nu. Jag och min goda Kajjan planterade oss på Hampan igår. Tror nästan det är första gången vi är ute utan att gå ut och dansa faktiskt. Men oj, vilken bra kväll det var igår...

HAR VI SOMMAR!? Vad är det för väder vi har, helt ärligt. Det total öser ner. Utan stopp. Jag vill ligga på stranden, vara brun, bada, grilla. Leva sommarlivet. Fan för Sverige och väderguden.

Och det ha hänt fruktansvärda grejer i Oslo. Hemskt. Man kan inte ens förstå det, fyfan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback