1

Mina ögon är som ping-pong-bollar, står rätt ut ur skallen och blinkar endast precis före tårkanalen tänker lätta på trycket. Jag är pigg, super pigg och borde sova. Ingen lovande kombo denna natt. Min kära dator bjäfsar efter luft och fläkten tycks vara trasig, vilket gör mitt skrivande tusen gånger svårare. Upp- och ner, febrilt söker den mer syre. Snurrar över det ständiga hårproblemet och inser att rött är förbi, brunt eller kanske blondt. Kanske ett klipp, kanske bonushår. Vad vill jag med 2011? Min hjärna spinner på 200 och det ger mig ingenting, ingen snilleblixt inget AHA-moment, ingenting. Jag antar att tankar är bra, håller tummarna för att jag ser lite struktur i mitt liv snart. Lite balans och lugn, ett spontant lugn. Träning känns som en vila, cola som en lyxbehandling och en kickass vardagskväll känns som en självklarhet. Jag behöver en kalender och en inspirationskick, ett gäng snygga underkläder och en ekonomi-chef över mina mynt. Tvåtusenelva ska bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback