Sova?

Varför ska man sova bort livet och vakna 12? Upp 9 för fan och ta tillvara på dagen, bull. Tillvara i detta fallet skulle kunna vara Sex and the city box hela dagen, kvalitetstid mina vänner. Behöver inte fanca och ha värsta dagsplaneringen, men fan upp ur sängen. Sova kan vi göra efter pension.. Jag ligger och väntar på att Jonna ska kvickna till, hon slumrar lite ibland; "Jag ska följa med dig till en läkare med dina sömnproblem". Jag har väl inga sömnproblem??? Älskar nattetid och hatar att sova bort dagen, enkel matematik. Få timmars sömn, ett vane mönster. En död telefon och en kurrande magen ligger och väntar nu, upp och hoppa. Vi längtar efter frukost och laddsladden bakom sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback