Iskallt 2

Att frysa kan vara det värsta som finns, idag har jag inte gjort annat än just det. Det hela började imorse när jag hoppade på tåget som sagt, "Vi har tyvärr ingen värme på tåget...". Fint, lyckat. Halv jogging, som två isbitar kutade jag och Emma på. Kvickt innanför dörrarna för att snart konstatera; Det är fan inte så varmt här inne heller. Inte lyckades vi tina under våra timmar i butiken heller, det var isiga vindar som drog längs benen. Hönspiggarna var uppe hela dagen och att sen komma ut i kyla med (idiotiskt nog) skinnjacka, gjorde inte saken bättre. Huttrade hem på tåget och blev hämtad av min fantastiska farfar, en 25 gradig bil med rump-värme. Dagens första ordentliga värme, halleljua.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback