Hockey!!

Sitter ensam och kollar på hockey-finalen mellan Canada och Ryssland. 1-1 och till och med mina egentligen ointresserade nerver dansar en sväng med mig. Håller på canada, mest för att jag ogillar Ryssland. Tanken ikväll var en hangout med med ett lite större crew än vad det sluta med, efter klabb och dissar blev det jag och jonte kvar. Vi har njutit av cola, chips och choklad. Garvat åt ett sällskapsspel "vem får sista ordet?", får utse mig själv kung. Trots att jag insåg att jag behöver gå en kurs i geografi.. Vi spana in en kass film och ännu en god kväll har gått till ändå. Sex spännande minuter kvar på hockeyn, håller alla tummar. HELT SICK. Ryssarna gör mål!!!! Tredje perioden har de vänt från 0-3 till 4-3. Ska nog bli sportfåne, satan va gott det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback