Gettin up?

¨Jag har officiellt inte gått upp för idag ännu. Rullgardinerna är fortfarande nere, jogginget är på och jag har inte lämnat huset. Jag tänker inte sitta här heller, som ni märkt. Min blogg, mitt liv och mitt plugg är allt tillbaka som vanligt imorgon igen. Men idag är det siesta-time hela dagen och min enda plan är att hålla mig vågrätt liggande. Lovets sista dag och jag spenderar den på bästa sätt.

För att verken ni, eller jag, ska vakna upp i en djup deprission imorgon är det väl bäst att rycka rötterna ur soffan redan nu. En dusch och ett uppvaknande från min vardag, tätt följt av en middag nere hos farmor och farfar. För att sedan slå mig ner en sista gång innan vi når måndag den 10 Januari, jag ska njuta va mina sista timmar av söndagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback