En helt vanlig dag

Aktiv kan väl sammanfatta min dag och er dag med ironi. Jag har legat i och hängt i plugget, haft prov och tagit en väldigt seriös plugg-fika. Hann med en sväng på stan med redhead, glassigt klippt av en rutinerad frisör född med platttången i handen. Om det bara vore så väl, klippt och klar blev hon och vi skiljdes åt. Min kära godingar plockade upp mig för en tur ut till väla. Fick i mig lite käk och en alltid så trevlig snackis med farmor. Ner mot stan igen denna gången för träning, drog igång med Zumba idag. Det var faktsikt roligare än väntat, och med min fysik lär ju mina armar och ben vara aningen möra imorgon. Nu är jag igång, nyttig (allting är relativt) och träningen går bra. Nu följer jag Dregen i "Rum för en Stjärna", verkar lovande idag.

Där, damer och herrar har ni fått mitt sämsta och tråkigaste mest vanliga inlägg på länge. En halv dassig dagsuppdatering, det får vi ändra på. Inte ens jag orkar läsa mina tråkiga rader, för egentligen. Vem fan bryr sig om min dag? Helt vanlig/tråkig dag fylld med icke-ovanligheter. Ähh, ni det får bli till att ta i med hård handskarna och låta kreativiteten flöda även här. Trots allt bör jag väl ha en liten gömd talang vad gäller svenska och skrift i allmänhet. Därför dagen har ett elegant avbrott i det annars vanliga livet, jag har fått min betyg i svenska- och engelska A presenterade. MVG tillät mig att dra till på smilet och känna; Fan va bra jag är! Nej, ointressant var ordet. Nu slipper ni mig, för dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback