Adios amigos

Nu är jag hemma och har gjort mig hemmastadd, borde redan vara hemmastadd i mitt hem kanske. Men tisslar och tasslar till det vd hemkomst, första gången jag landar här idag. Hemma, ja hemma har jag allt varit. Hos pappa vill säga, jag slumra där igår efter hockeyn. Vi kicka väl igång runt tio och begav oss snart iväg mot Ikea och kaoos. Beslutsångest är något att dumpa i diket påväg till Ikea, kan vara bra att ha som tips till er lite mer orutinerade möbelhandlare. Det rök, pös och det var blackout-moments. Vad skulle vi plocka med oss hem och var skulle bli npgons annan lycka? Vi fick med oss vad vi skulle och lite till, McDonalds. Mest vara för att vi ville men vi kategoriserade det under luckan "Lunch". Skruvade ihop ett skåp idag, övar på alla sätt möjligt nu inför min egen flytt. 1,5h kvar..... Matlagning, skruvning, städning, ähh fan jag kan det här nu. Snart befann jag mig uppe hos min trio där jag spenderat kvällen. Ett ord Karatekid, vilken film. Har ni inte sett den, gör det! Det är en uppmaning jag ber er alla att lyda, precis sådär söt och go ska min son vara någon gång i en suddig framtid. Helt underbar. Jag tycker allt om mina tjejer, alla mina gossisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback