A hole

Heeey, en klubbad säl skriver. Är inte trött av mig vanligen, fixar dagen på 3h sömn utan problem. 7h sömn under gårdagsnatten och ändå slet jag för att hålla ögonen öppna när jag kom hem från plugget, vad hände där? Jag kanske förvandlas till Trötter, det eller så skriker kroppen ifrån. Dags för nattliga rutiner också, samt tandrutiner. Jag hade hål, min instinkt var rätt. En stund senare satt jag med en borr i käften utan bedövning (tuff) och fick en uppläxning. Tandkrok, flux flourskölj OCH en nogrann borstning. Nya rutiner, men det var inte slut där. Då kommer frågan som daskar mig i skallen; Dricker du mycket cola? Njaa, svara jag och ljög kvinnan rakt upp i ansiktet. "Jag ser det på din emalj, cola är det sämsta för tänderna." Gotta love the dentist. Alltså ett ännu striktare kvällsschema med min redan hatade tandbortstning och ett liv utan cola, så nu ska jag bli kanin och leva på vatten och sallad. Träna som ett djur och skippa McDonalds, munskölj dagligen och lägga godiset på hyllan. Suuuuuure, tandläkaren är gratis ett år till. Thank god!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback