Ferre

Fy, vilken bra gårdag jag hade. Med en minst sagt bultande ångest begav jag mig med Malin till hennes brors lya för en simpel förfest/födelsedagsfirande. Min ångest höll sig oförendrad när vi entrade och insåg att brossan var ute fortfarande.

Måste avbryta. Vi bor grannar med en in i helvetes irriterande snorvalp. Just nu, klockan 10. När jag ligger i perfekt läge med datorn i knäet och vad ska vi kalla det, snoozar. Då drar äckel-ungen igång och tjuta. Ta silver-tejp, ge ungen en napp, AGERA FÖRÄLDRAR. Jag är fan inte sugen på barnskrik mina lediga lördagsmorgonar.

Efter en stunds dödsångest som Simon så fint uttryckte det, flydde vi. Minst sagt, vi sprang på riktigt. Även om tanken bakom det var att hinna med en buss som skulle gå 10minuter senare, fast vägen tar en minut. En Seven Eleven och ny buss, ny förfest. Bättre denna gången. Och jag är så glad att jag fick spendera den guldtimmen, med Malin på hennes 18 årsdag efter som mina utgångar inte blir lagliga förrens på onsdag. Glad för att jag tillbringade den med Simon och Ackman, goá gubbar! Försökte få det göteborgskt fyndigt uttalat, i skriven text.

Mot Philip och fest, med min Mc-Jonna. Goooo hemmafest. Återupplever kvällen just nu. Jag plåta 200 bilder igår, eller ja alla fota. 70% är typiska festkort (kassa, suddiga, asporriga miner etc.), 20% är totalt misslyckade (fingrar ivägen, halva bilden svart etc.)och 10% är bra (gulliga, söta, bra helt enkelt). Inget mer, bara bra. Fantastiska hang-out människor, dansare och schyssta snubbar. Det bästa på länge, som vi gillar det.

Detta inlägget kan nog klassas i kategorin; Långsamt. Även om det inte är effektiv tid har det har tagit mig 1h och 43minuter att skriva. Jag och mitt kalashuvud ska förflytta oss ut och slå ihop en go frukost. Vi hörs. Ni och jag, jag och er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback