Picture perfect











Vi kickar igång sista lovmorgonen med bilder. Bilder som egentligen inte borde existera. Bitvis bra inställning på kameran, mestadels liknar det halvdassiga mobil-bilder. Ovan ser ni den snälla de delen, bilderna jag kategoriserar; Bra. Ändå lät jag mig själv bli tvingad, falla för grupptrycket och faktiskt ladda upp bilderna på facebook. Där de helt ärligt, inte har något att göra. Nej, ni. Sista dagen i mitt liv, eller sista dagen på lovet. En söndag med en ångest djupare än Hitlers grav. Plugget rycker igång imorgon igen och allt jag vill göra är att stanna hemma i min lya. Gömma mig för den bistra sanningen, att vi har för lång tid till student.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback