No contact, no eyes?



Mörka naglar, läppstift. No fab feeling, what so ever. Om inte ens den tappra insatsen hjälper, var landar vi då? Under täcket, en go rulle och godis? För helvete vad jag måste ut ur denna cement-byggnad och det i rappet. Jag möglar fast blir grön och galen. Mitt farliga dunk och ett försök till ego-boost. Slutar med en oseriös satbild mest för att flasha att jag numera ligger inne med djuriska naglar. Ut i gråluften, ut ut ut. Utan destination, stopp eller mål. Min Iphone, mitt allt. Dödare än ondhetens härskare själv, vilse i mitt egen bubbla. Utan laddningsmöjlighet, utan laddare. Vi har en destination, ding-ding-ding. And goodbye.

Kommentarer
Ragnarjasmine säger:

A exceptional happy site!

2011-06-06 | 21:25:46
Bloggadress: http://ragnarjasmine.blogfeaturing.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback