Min fru



Mmmm, nu har min fruga också blivit stor. Nu följer bara jag, sen är ligan samman kopplad. 18 min goding. Som vi har väntat och som vi ska ut i helgen!!!!1 Jag skulle vilja skänka dig också ett födelsedagskort, tyvärr står min hjärna hakar på skriv-stopp. Sålänge får du ett stort grattis på din dag. Nu börjar våra liv, på riktigt. Du är så min vän. Jag älskar dig. Våra totala fuck-livet-suger-kvällar utan något att göra är förbi, nu har vi alltid en sysselsättning. Helgtid, inga fler klagomål på ett dåligt utbud. Fan, dina klädkriser min kära. Hur ska detta gå? Jag har ångest i förväg, åt dig. Jag drar på någon gammalt och du har tusen timmar spenderade bakom ditt klädval. Vi ska ju bli nyttiga också, greppa tag om vårt nya liv. Slut på frosseri och hej till träning. I sommar är vi beach-babes. Jag vet att vår resa i sommar kommer bli fantastisk, även om jag har en liten oro över ditt ikke-slafsiga-jag. Tänk, ingen dusch på ett tag, ett skabbigt tåg, knappt något utbud av kläder. Du kommer springa på bristningsgränsen. Att just vi tre får uppleva det tillsammans, ge oss ut på äventyr ihopa. Underbart. Åhh, vad jag tycker om dig. Fina, fina du. Vad skulle jag gjort utan dig?

Grattis än en gång! You Rock.

Kommentarer
clådde säger:

ligan sammankopplad? trodde jag ingick i den men icke :) kvarstår ett halvår bara, tagga

2011-02-28 | 20:11:40
Bloggadress: http://claaudiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback