Boots, a silly problem

Boots, boots, boots. Vad vore jag utan er och framförallt, vad gör jag utan er?? Mina första är under all kritik, i mänsliklig tillstånd skulle den rätta förklaringen vara; "90 årig senildement par med spetälska och leukemi". Med andra ord de är slitna och de går snart inte att gå i. Silvertejp håller de ihopa inifrån och klacken har lossnat, hälen är borta och fodrat är uppslitet. En värre, är det inte längre i min ägo. Utan nu står det på Impulse och snorar över att jag glömt dem där. Inte för att risken för en stöld är stor med tanke på ovanstående beskivning. Men jag då, jag drabbas av en mindre livsångest vid skoval före utcheckning ur lyan.

Par nr 2 bodde jag i över vintern, dålig kvalitet och daglig slitning gav dem en tidig separation. Back in store, cash i handen.

Det finns två val, converse eller halv-gay-kängor. Är man sugen. Må mina fancy #1, vänta på mig i danslokalen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback