Biltur

WTF. Fredag 07.30, då dör jag. Mest troligt om man ska följa min statestik angående mig själv bakom ratten. En körlektion, så skrämmande. Två päron i baksätet, en körlärare höger fram och jag lilla jag  bakom ratten. Att jag är nervig/rädd/ångestfylld etc är nu ett faktum. Vi har spikat en dag, en tid. Jag vill inte ta körkort. Absolut inte, tänker avbryta det jag har påbörjat. Eller hoppa året fram när jag har det, när jag kör utan ångest/panik/svettningar/rädsla. Mitt livs första körlektion alltså, 70minuters ren tortyr och jag bävar redan för att vakna upp fredag morgon.

Kommentarer
Wjdveptxcqqcxtpevdjw säger:

You have done a great job with everything on this site. I Love your site

2011-05-18 | 14:41:18
Bloggadress: http://wjdveptxcqqcxtpevdjw.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback